Wednesday, March 4, 2015

Bihari Viktória és a Szürke 50 árnyalata

Az alábbi elemzés Viktória munkája, minden jog neki van fenntartva.

Megnéztem a Szürke 50 árnyalatát, úgyhogy így gerillába össze is foglalnám-vigyázat, bojlerveszély!!!!!!!44!4, lelövöm a film végét, úgyhogy ha még nem láttad, akkor mennnyéinnen, ne reklamálj kommentben, mert én szóltam! smile emoticon
A Szürke 50 árnyalata arról szól, hogy egyszerű, ügyetlenül a frufrujukba nyírt bölcsész lányoknak is van esélyük az életben, csak perverz milliárdosokkal kell a helyi iskolai lapnak interjút készíteniük. (Ilyen eccerű ez kéremszépen!)
A sármosnak épp nem mondható, de arcjátékkal és színészi képességekkel cseppet sem rendelkező főhős 10 perc alatt halálosan full lávcsis lesz a húszas éveit taposó SZŰZ(!) leányba, majd olyan párbeszédeket folytatnak le egymással, amiket egy másik filmből, random ollóztak ki a vágók és ad hoc jelleggel beillesztették a rendelkezésükre álló 120 percbe.
A történet lényege, hogy szexrabszolgának lenni gyötrelem, mert csoffadt helikopterrel kell keringened egy kőgazdag mukival a város felett, el kell viselned, ahogy luxus autóval furikáz téged, almás laptopot vesz meglepiből titokban, és a régi, szakadt kocsidat is újra cseréli, ezért bosszúból a film végén elkérheted az oldtimer, bogárhátú Volkswagened árát- na ez mekkora pofátlanság már öcsém! A laptop többet ért!! RIBANC!!!!- miután 6-szor a fenekedre csapott életed szerelme.
Sok emberi kapcsolatot láttam már nyomós okok miatt tönkremenni, de a seggrepacsi még soha nem szült olyan könnyfakasztó drámát, mint jelen esetben, ahol a szüzességét fájdalommentesen elveszítő magyarszakos fruska soha többé nem akarja látni szíve választottját, akihez nem érhet hozzá úgy, hogy közben folyamatosan ölelgeti.
Vígjáték kategóriában mindenképp Oscar gyanús a dolog, de attól tartok több millió, boldogtalan és szexmentes házasságban vergődő családanya sírta tele éjjel a párnáját, miközben a kikötözésről, a seggrepacsiról -és befizetett ELMŰ számlákról- álmodott lyukas atlétában horkoló, sörhasú, foltokban kopaszodó, cigiszagú férje mellett.
Gondolkodó és önmagát értelmesnek tartó ember ezen a filmen csak röhögni, vagy "hát bazmeg ekkora fost még nem láttam"-olni tudott, de mivel belőlük van kevesebb, ezért érthető, hogy a könyvet is a tökömtuggya hány millió példányban sikerült eladni.
Kihagytuk a tiniket, akiket szintén vastagon elbűvölt a trilógia és a múvi is, nagyon remélem, hogy inkább az iskolapadot választják (vagy a Tvájlájtot) még akkor is, ha apu néha elfenekeli őket otthon, mert rossz jegyet hoztak.
Amúgy lehet, hogy egy ordas kurva lakozik bennem, de kocsiért, ruhákért, laptopért és utazásért szívesen játszanék Döbrögiset egy olyan huszonéves csávóval, akibe sakál szerelmes vagyok és ő is belém.
...És örülök, hogy nem moziban néztem, a koreai felirat sokat dobott az alkotás művészi értékén, néha inkább azt bogarásztam, mert egy normális smacizás vagy kettyintés sem volt 2 óra alatt, amit azé egyedülálló harmincasként öléggé sajnáltam csókolom!
Összefoglalva az egészet:
EKKKKORA TELIBEHÁNYT, SZUTYOK SZART SOHA A BÜDÖS ROHADT ISTENVERTE KURVAÉLETBEN NEM LÁTTAM MÉG!!!!!!! HÁT ENNÉL MÉG EGY NDK TRAKTORVEZETÉSI ÉS PERMETEZÉSI GYAKORLATOKAT OKTATÓ HOME VIDEO IS JOBB!!!!!!
Köszönöm a figyelmet, jöhetnek a véres szájú feminista kommentek és persze a műalkotás elvakult rajongóinak hozzászólásai.
ÜSSSSSSETEEEEEK!!!!!!!!!

5 comments:

  1. Zseniális lett, köszönöm a bejegyzést!

    ReplyDelete
  2. Én csak közzétettem Viki írását, de azért köszönöm :)

    ReplyDelete
  3. Kedves Viktória!

    Engedd meg, hogy komolyan gratuláljak! Szóval: TAPS TAPS TAPS.

    Komolyan mondom szívemből szóltál! Majdhogynem betűre pontosan egyet értek veled. Mondom ezt úgy, hogy az IGAZI BDSM és D/S sok éve része az életemnek. A filmben látható cselekmények távolról sem hasonlítanak egy igazi, érzelmeken alapuló BDSM kapcsolat részleteihez.

    Olvastam a könyveket és láttam a filmeket is, mert nem alkotok valamiről úgy véleményt, hogy nem láttam/ismerem/próbáltam.

    Minden esetre picit melengette "szörnyű sötét elborult beteg hím-soviniszta lelkemet", ezeket a sorokat egy Nő tollából olvasni!

    Tomo

    ReplyDelete